duminică, 12 iunie 2011

…Începuturi…

Am început să lupt
Când n-am mai vrut să rabd
Şi-am început să urc
Când capul l-am plecat
Am început să pot
De când am vrut ceva
Şi-am început să cânt
De când cu cheia Fa
Am început să cred
Când cerul mi-a zâmbit
Şi-apoi m-am îndoit
Când omul m-a rănit
Am început să simt
De când Te-am cunoscut
Şi tot de-atunci mă tem
Să nu mă rătăcesc
Am început să cad
Când n-am mai vrut să iert
Şi-am început să pierd
Când tot am vrut să am
Am început să plâng
Când am privit în jur
Şi m-am împiedicat
Să zbor când n-am putut
Am început să ştiu
Că Adevăru-i bun
Dar am ajuns să mint
De când doare prea mult
Am început să ard
Când frigul l-am simţit
Şi-am reuşit să cresc
Când m-am purtat umil
Am început să spun
Când n-am mai vrut să tac
Şi-am început să scriu
Să nu stau încruntat.
Pr. Marius Demeter

Niciun comentariu: