miercuri, 9 februarie 2011

La gura sobei: Vorbe înşirate...


Puţină minte, mult venin
În oamenii de azi
Arunc şi eu pământ pe cer,
Să fiu mai actual

BĂ,SE SCUtură un an
Mai prost ca celălalt
Şi BOCăne, mai trist acum,
O cioară în pervaz

UD REAua zi de ieri, şi azi,
Cu vin roşu şi sec,
Şi-arunc cârnaţii de Pleşcoi,
Că la stomac sunt grei

PONTAt că am lucrat o zi
Mai mult ca... Adrian,
Mătuşii trandafiri i-am luat
Din banii de la... stat

Iar CRINul pare ofilit,
Şi parcă nu-i nici alb,
Credeam că BELLA a promis
C-o să-l... UDeMeReu

Eu dau din gură mai puţin
Căci VA DIMinua,
Invidia celor din jur
Ce groapă mi-au săpat

Ne plângem că în închisori
Ajung doar hoţii... mici
Propun simbol naţional
Un brusture-ofilit

                Dacă votăm pentru doi mici
                Şi pentru două... beri,
                Asta e tot ce-o să primim
                Timp de cam patru ani

Şi dacă noi le zicem hoţi,
Şi-i înjurăm de zor,
Nu se jenează ei prea mult,
Că ne cam ţin de... proşti

                De am greşit să mă iertaţi,
Că şi eu sunt la fel,
Nu fac nimic... numai vorbesc
De douăzeci de ani!
Pr. Marius Demeter